
Nachádzate sa tu: Certifikáty ISO - iso 9000, iso 9001, iso 14000
> Školenia
> Prehľad školení
> Analýzy a nástroje pre zlepšovanie + spokojnosť zákazníka (možnosť absolvovať aj v online forme)
Analýzy a nástroje pre zlepšovanie + spokojnosť zákazníka (možnosť absolvovať aj v online forme)
Termín: 27.9.2023
- 28.9.2023
Miesto konania: QSCert, s.r.o., E. P. Voljanského 1, 960 01, Zvolen
Príloha: prihlaska-skol-MK-jeseň- 2023 aktuálna.docx
!!! Školenie akreditované Ministerstvom školstva SR !!!
Modul "Analýzy a nástroje pre zlepšovanie + spokojnosť zákazníka" zo školenia "Manažér kvality". Pokiaľ chcete absolvovať len časť školenia týkajúcu sa "analýz a nástrojov pre zlepšovanie + spokojnosti zákazníkov" môžete si zvoliť len tento modul.
Obsah modulu:
- analýza kvantitatívnych údajov
- analytické a tvorivé nástroje a metódy
- paretova analýza
- brainstorming
- ishikawov diagram
- analýza rizík (malá FMEA)
- priebehové diagramy, trendy, predpovede
- meranie spokojnosti zákazníkov
- ďalšie štatistické a manažérske nástroje